Πληροφορίες Λειτουργίας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΣ

  1. Παραλαβή από το κατάστημα μας

Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που επιθυμείτε χωρίς έξοδα αποστολής, στο κατάστημα μας στη διεύθυνση Αισχύλου 11 Περιστέρι .

2. Αποστολή στο χώρο σας

Για αποστολή σε όλη την Ελλάδα η χρέωση είναι 2,50€.

  • Αν επιλέξετε να πληρώσετε στο χώρο σας (Αντικαταβολή), τότε η χρέωση είναι + 2,50€
  • Τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν για παραγγελίες άνω των 43,00€.
  • Για παραγγελίες άνω των 2 κιλών, το κόστος αυξάνεται κατα 1€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Ημερομηνία Παράδοσης

Σε περίπτωση μη άμεσης διαθεσιμότητας προϊόντος στο κατάστημα μας η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη σε 1-3 ημέρες.
Για την αποστολή των προϊόντων στο χώρο που επιθυμείτε χρησιμοποιούμε εντός Αττικής την FIS Courier και για περιοχές της Επαρχίας την ACS Courier. Εκτιμημένος χρόνος παράδωσης εντός Νομού είναι 1 εργάσιμη ημέρα και εκτός Αττικής 2-3 εργάσιμες ημέρες.

”Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε σε Πρωτεύουσα Νομού και παραγγείλετε έως τις 14:00 την Δευτέρα θα παραλάβετε την Τρίτη ενώ σε απομακρυσμένες περιοχές και χωριά-νησιά θα παραλάβετε τη Τετάρτη-Πέμπτη”.

Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται αυθημερόν και οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 09.00 μέχρι 17.00.Επίσης παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης και το Σάββατο ή ο περιορισμός της ώρας παραλαβής (εφόσον επιλεχθεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και συμπληρωθούν οι ώρες στα σχόλια). Το κόστος αποστολής το Σάββατο ή σε περιορισμένες ώρες αυξάνεται κατά 2€.
Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Προσοχή:Όλα τα τραπεζικά έξοδα (Έξ’ολοκλήρου) για διατραπεζικές συναλλαγές ή προμήθειες τρίτων όπως βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον αγοραστή.

Οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:

  • Με αντικαταβολή
    Πληρώνετε μετρητοίς το προϊόν κατά την παραλαβή του από τον ταχυμεταφορέα στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει (έξοδα αντικαταβολής 2 ,50 ευρώ)
  • Με πληρωμή στο κατάστημα
    Πληρώνετε μετρητοίς το προϊόν κατά την παραλαβή του
  • Με πιστωτική κάρτα
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να κάνετε κατάθεση το αντίτιμο της παραγγελίας σας στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
    IBAN : GR3501106480000064864259334
    Δικαιούχος: ΓΚΕΛΜΠΕΣΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΘΕΌΔΩΡΟΣ
  • Τράπεζα Πειραιώς:
    IBAN : GR0601716580006658148688297
    Δικαιούχος: ΓΚΕΛΜΠΕΣΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΘΕΌΔΩΡΟΣ
  • Alpha Bank
    IBAN:  GR3801401080108002340009293
    Δικαιούχος  ΓΚΕΛΜΠΕΣΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΘΕΌΔΩΡΟΣ

Για περαιτέρω πληροφορίες καλέστε μας στο 210 220 6917 ή στο 690 970 9707
ή στείλτε μας email στο info@Mobi4all.gr

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΕΓΓΥΗΣΗ

Όλα τα προϊόντα μας συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η 2ετης εγγύηση ισχύει για τη συσκευή αλλά διαφέρει για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb,θήκες κλπ.

Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από 2ετή εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα – όχι για αντικατάσταση.

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

Για να ελεγχθεί ένα προϊόν ώστε να γίνει χρήση της εγγύησης του, πρέπει να παραδοθεί σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Αυτό μπορεί να γίνει απευθείας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της περιοχής σας.

.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.

Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

  • Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  • Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
  • Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
  • Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας χωρίς ποινή και χωρίς την υποχρέωση να ενημερώσετε το Κατάστημα για το λόγο που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρεωθείτε μόνο με το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές με την απόδειξη πώλησης. Είστε υποχρεωμένοι να ενημερώσετε γραπτώς ή τηλεφωνικώς την εταιρεία μας για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε αναφέροντας την ημερομηνία / τον αριθμό της απόδειξης αγοράς εντός της προαναφερόμενης χρονικής περιόδου.

Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, θα σας επιστραφεί ολόκληρο το ποσό χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία το Κατάστημα ενημερώνεται για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά για διαφορετική μέθοδο. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρεωθείτε επιπλέον έξοδα για μια τέτοια επιστροφή χρημάτων. Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφούν τα εμπορεύματα ή μέχρι να αποδείξετε ότι έχετε στείλει πίσω τα εμπορεύματα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Είστε υποχρεωμένοι να αποστείλετε τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο στην εταιρεία μας χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η εταιρεία μας θα θεωρήσει ότι η προθεσμία έχει τηρηθεί εάν αποστείλετε τα προϊόντα πίσω πριν από το τέλος της περιόδου των 14 ημερών. Θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής των αγαθών. Είστε υπεύθυνοι μόνο για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που προκύπτει από περιττό χειρισμό, προκειμένου να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των εμπορευμάτων.

Σε κάθε περίπτωση, θα προβούμε σε αντικατάσταση ή σε πλήρη επιστροφή χρημάτων στις ακόλουθες περιπτώσεις – επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase):

 

  • Ελαττωματικά προϊόντα σχετικά με προβλήματα ποιότητας.

Αν αγοράσατε ένα προϊόν το οποίο λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή “Dead On Arrival”, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.

Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς 7 ημερολογιακές ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή “Dead After Purchase” το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής.

Η ως άνω πρόσθετη εγγύηση D.O.A. ή D.A.P. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Κατά την παραλαβή του προϊόντος πραγματοποιείται έλεγχος από το τμήμα παραλαβής επιστροφών. Αν έπειτα από τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν πληροί τα προαναφερθέντα (όπως ελλιπής ή κατεστραμμένη συσκευασία, βλάβη που προκλήθηκε λόγω κακής χρήσης κτλ.) τότε δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση.

Η υπηρεσία D.O.A. ή D.A.P. αφορά τόσο το βασικό προϊόν όσο και τα παρελκόμενα αξεσουάρ σε μία συσκευασία. Ωστόσο, σε περίπτωση που στη συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

(Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους).

  • Παράδοση διαφορετικών προϊόντων από αυτά που έχετε παραγγείλει.

Παρακαλείστε να ενημερώσετε την εταιρεία εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, προκειμένου να προβεί σε ρυθμίσεις για την δωρεάν επιστροφή τους. Σε διαφορετική περίπτωση, τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τον αγοραστή.

Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στη διεύθυνση της εταιρείας: 

mobi4all.gr, Περιστέρι Αττικής, Αισχύλου 11 

Η εταιρεία αποποιείται κάθε ευθύνης για ελάττωμα του προϊόντος ή την αποτυχία ή αιτίες που οφείλονται σε φυσιολογική φθορά, κακή χρήση του προϊόντος, κατάχρηση, τροποποίησης του προϊόντος, την επιλογή ακατάλληλου προϊόντος, μη συμμορφούμενο με τυχόν κώδικες, ή εσφαλμένη εφαρμογή.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Συσκευασία, απόδειξη λιανικής πώλησης κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το mobi4all.gr, είτε μέσω e-mail από τη σελίδα επικοινωνίας, είτε τηλεφωνικά στο 210 220 6917 ή στο 690 970 9707 Δευτέρα έως και Παρασκευή. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα άρνησης παραλαβής οποιουδήποτε δέματος με χρέωση παραλήπτη χωρίς